Doorgaan naar hoofdcontent

Outfit 9 lovely jacket..


Een jasje die ik eigenlijk niet vaak draag, maar die ik wel mooi vind. Eindelijk heb ik een outfit gevonden waar die mooi bij past. En dat alleen doordat ik het vestje wat ik aan wilde, niet bij mijn vriend had liggen maar thuis. Dus ik besloot mijn spijker jasje er overheen aan te doen, en uiteindelijk stond het best goed.
Ik hou van mijn afzakmutsje. Ik heb ze in super veel kleuren van groen tot rood en van rood tot wit. Ideaal voor een bad-hairday of om een outfit op te leuken. Aangezien vanochtend mijn haar weer eens "eigenwijs" was (of ik) besloot ik mijn afzak mutsje op te doen. Lekker nonchalant en niemand die nog zag dat ik een bad-hairday had.



best leuk toch?

Bij een outfit horen natuurlijk ook sieraden en aangezien ik zin had om mijn grote hangers weer eens tevoorschijn te halen. Heb ik mijn zilveren oorbellen in gedaan. Lekker bling bling en opvallend bij mijn mutsje.


De outfit maakte ik af met mijn zwarte laarzen. Wat waren die blij dat ze weer eens de kast mochten!
Aangezien ik verslingerd ben aan mijn Vans draag ik weinig andere schoenen, maar voor deze keer vond ik mijn Vans minder leuk bij deze outfit. 


En hier nog een foto van mijn hele outfit!
Zoals je ziet heb ik een leuke dag vandaag, want ik ben de hele dag al super vrolijk!


Hoe was jullie dag?

XxX AnouschAttack

Reacties

  1. Leuke outfit meid! Voor mij was het ook wel een leuke dag vandaag op zich. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha lekker vrolijk! en ook een erg leuke outfit. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit! Ik heb bij mijn comments op mijn blog de link gezet naar de armband van the Hunger Games op eBay :) Succes!

    Liefs Carlijn

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire berichten van deze blog

Girlsnight in Antwerpen

Als jullie dit lezen ben ik al onderweg naar Antwerpen. Ik ga naar mijn beste vriendin, die daar al 9 maanden woont. Gelukkig heb ik haar tussendoor af en toe nog gesproken. Maar uren bijkletsen is het leukste zonder op de tijd te hoeven letten. Maar natuurlijk gaan we dat niet alleen doen. Want als wij samen wat leuks gaan doen, komt daar van alles bij kijken. Ben jij benieuwd wat? lees dan maar mee..

How to wear.. Vogue t-shirt

Zoals sommige van jullie misschien weten zit er deze maand een gratis t-shirt bij de Vogue. Toen ik het op een blog las, ben ik de volgende dag gelijk naar de winkel gegaan om hem te kopen. Het t-shirt en de Vogue kosten samen 5,95. Net prijsje toch? Zodra ik een nieuw kledingstuk heb haal ik mijn kledingkast overhoop en herondek ik mijn kleding. Aangezien ik even geen gebruik kan maken van de camera en besloot ik met Polyvore aan de slag te gaan, om voor jullie de mooiste combinatie's samen te stellen. (gelukkig heb ik later nog wel een foto kunnen maken van het t-shirt)

DIY kleine kuikentjes

Een tijd geleden zat ik met mijn handen in het haar. Wat  moest ik voor activiteit bedenken voor de BSO? Elke week kan ik wel iets bedenken of schiet mij iets te binnen als ik op de fiets naar het werk ga. Maar deze keer?