Movie Review "Verliefd op Ibiza"

De afgelopen dagen stond mijn timeline vol van facebook en dit keer niet over het weer, het aftreden van Beatrix of dat gtst niet op tv zou zijn maar het ging over de film "verliefd op Ibiza" schijnbaar was het een Big happening want toen ik naar "alles is familie" ging kreeg ik veel rare blikken. Wie gaat er nou naar een Nederlandse film? Nou, ik dus! En zo te zien is half Nederland al bij gedraait. Want er zijn nog maar weinig mensen die deze film nog niet hebben gezien. Ben jij een van die personen die de film nog niet heeft gezien? en wil je graag weten wat ik van de film vind. Lees dan snel verder..

De film

De film gaat over 3 (half)zussen die allemaal een goed leven hebben. Zo lijkt het op het eerste gezicht. De oudste zus Zara is modeontwerpster de middelste zus is een partyplanner en de jongste geniet van het leven als 21 jarige. Dit alles speelt zich af op Ibiza, het partyeiland! Izzy word gek van het regelen voor een party van de voetbalvrouw. Die koste wat het kost piunguins wil hebben op haar party, daarintegen is Kevin (Jan Kooijman) want minder eisend. Hoe langer iedereen op het eiland zit hoe meer ze over zichzelf leren, want voor sommige dingen ben je nou eenmaal veel te oud. 13 mensen op een eiland met verschillende verhalen, maar vooral veel humor en natuurlijk, Liefde op Ibiza. De trailer spreekt boekdelen!

Heel facebook land was in rep en roer. Want het is een fantastische film! Ik moet toegeven het karakter van Eliza is erg leuk gedaan. Ze kan goed een verwend nest spelen, wat dan ook weer bij mij tot ergenis leid. Maar dat is juist goed, want dat betekend dat ze zich goed heeft in kunnen leven. Ook de rol van de "oudere" uit de film verbaaste mij. Je verwacht het niet maar ook zij gaan helemaal los, best vervelend als je dochter ineens op de stoep staat. Een leuke film met humor,  maar meer een film voor een avondje op de bank. Maar zet bij de einde van de film wel het geluid even harder. Want dan ga je pas echt los.

cijfer

Zijn jullie naar de film geweest?

Liefs Anouschka