Doorgaan naar hoofdcontent

OOD Mickey is Magical


Dit keer een OOTD en niet in een filmpje. Soms weet ik iemand te strikken die foto's wil/kan maken. Dankjewel vriendjelief! Daarom een OOTD vandaag maar dan in foto's. Zoals jullie zien is mijn haar ook weer geverfd en weer lekker rood! Ik ben er blij mee, toen ik het eruit waste dacht ik dat mijn vriend een grapje maakte. Hij keek mij geschrokken aan en zei ; Het is paars! Slik, dat was niet de bedoeling! Gelukkig toen het opdroogde viel het wel mee. Nu is het mooi rood met zo af en toe wat paars er tussendoor. Ik ben er in ieder geval helemaal happy mee! Hopelijk kan ik er weer een paar maanden tegenaan. 



Dit t-shirt van Mickey Mouse heb ik al eerder gecombineerd. Toen koos ik voor de "nette" look. Vandaag wilde ik wat "stoerders" dus combineerde ik het met mijn millitair jacket en een rode skinny jeans. 


Om de look af te maken haalde ik mijn witte all stars tevoorschijn, en ja ze zijn nog steeds zo wit als op de foto hierboven (Ik ben er super zuinig op) Aangezien het vandaag droog was. Kon ik ze weer dragen. Jeej! 


Wat vinden jullie van mijn outfit?

Liefs Anouschka 

Reacties

  1. Ik zie dat mijn foto's het ineens niet meer doen :( ik ga er morgen mee aan de slag! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke outfit! Ik vind je haar heel mooi hoor. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke outfit! ;D Ik hou zelf heel erg van mijn rode skinny! Ik draag hem zo vaak dat ie al begint te slijten haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.