Doorgaan naar hoofdcontent

My life at the moment 7

Het is alweer een tijd gelden dat er een "my life at the moment" update kwam. Dit was omdat mijn mobiel opgestuurd was voor reparatie en ik had het nooit verwacht, maar Instagram miste ik gewoon echt! Ik kijk er zo vaak op, doe inspiratie op en ik vind het leuk om te zien wat mensen bezig houd. Dus bij deze, een update! Dit keer niet een foto overload, Maar toch even een paar foto's omdat ik het zo heb gemist!

Hierboven was ik druk in de weer met het maken van uitnodigingen. Ik vind het nog steeds leuk om creatief bezig te zijn, en dit leek mij een goed moment. Dus ik heb al mijn masking tape, papier , stempels en ga zo maar door tevoorschijn gehaald. Zodra het af is, zal ik jullie het resultaat laten zien.


Brief geheim wilde ik al een tijd zien, maar ik ben iemand die niet snel "dure"dvd's haalt. Stel nou dat ik de film niks vind? Dan had ik beter dat geld anders kunnen besteden. Maar toen ik deze dvd een tijd terug tegen kwam voor een wel heel aantrekkelijke prijs, moest ik hem meenemen. Ik heb hem al gekeken en het is echt een goede film! Misschien moet ik ook maar eens aan het boek beginnen.


Deze outfit kwamen jullie een tijd terug al tegen in het artikel outfits van dag tot dag. Ik heb de outfit met veel plezier gedragen en wat is het leuk om een printed legging te combineren. Elke keer haal ik hem weer tevoorschijn. Het feit dat die ook nog lekker zit (warm dekentjes gevoel) maakt de legging nog leuker.


Dit boek heb ik al jaren en is geschreven door Milou van der Horst. Ook al heb ik het boek al verslonden. keer op keer als ik het lees, raakt het mij weer diep. 


Op het werk doen we leuke dingen met de leerlingen. Dit keer kwam mijn collega met een goed idee namelijk Mozaiken! En dat hebben we gedaan. Natuurlijk kon ik het niet laten om zelf ook te mozaiken. Het dienbladje links met roze,paars en wit is van mij. Is die niet super lief?


Een spelletjes avond met vriendinnen en vrienden. Altijd erg leuk en laat (1 uur 's nachts?) dit keer hebben we Muchkin gedaan. Een ongelovelijk verslavend spel waar mijn vriend en ik menig mensen mee aan hebben gestoken. Dit potje duurde dan ook ruim 4 uur. Maar wat een topavondje!


Ik ben aan het bakkewn geslagen! Nu ik op zaterdag niet meer werk vind ik het heerlijk om recepten uit te proberen, en dan niet een "Ik ben te lui recept" waarbij je alleen maar water moet toevoegen maar een echt recept met eieren suiker en nog meer gekke dingen.


Dit was het uiteindelijke resultaat! De cake was heerlijk en is alweer bijna op. Maar de volgende keer doe ik er toch nog wat appels meer in.


Ik kon geen afscheid nemen van mijn oude portemonnee. Al zei iedereen tegen mij ; "gooi dat ding nou weg!" en kon die niet meer dicht en lag die half uit elkaar. Hem wegdoen, dat nooit! Maar vorige week heb ik het dan echt moeten opgeven. Mijn oude portemonnee is niet meer. Gelukkig heb ik wel een mooie nieuwe gevonden, die mij eigenlijk best wel opvrolijkt.


Mijn uitgroei was echt aan verven toe. Maar ik wilde graag de haarverf kopen in de aanbieding, aangezien mijn haarverf 20 euro is per stuk. Helaas kwam het maar niet in de aanbieding. Dus dan maar gewoon kopen, en ja hoor. vandaag loop ik in de winkel en wat zie ik "2de gratis" heb ik weer! Ik kocht ook haarverf verwijder doekjes en ze werken gewoon! Scheelt een hoop gedoe met vaseline! Echt een aanrader!


Mijn nieuwe legging van de New Look, wat hou ik van die legging! Binnenkort maar een paar bij bestellen in andere designs.


Ik ben niet echt zeker over mijn teken kunsten, al vind ik het wel leuk om te doen. Deze tekening maakte ik een tijdje terug en als ik eerlijk ben, ben ik er best trots op! 


Mijn vriend kocht een vest en mocht nog wat gratis uitzoeken, voor hem zat er niks bij. Dus wat besloot vriendjelief? Hij koos voor mij een super leuk Addidas jacket uit! Ben er helemaal blij mee. Benieuwd naar een OOTD? 



Hier een van de outfits die ik al heb gedragen met mijn legging. Wat vinden jullie ervan?


Nomnom, ik hou van mijn rode bal!

Liefs Anouschka 

Reacties

  1. Ik heb het vervolg op Mijn allerliefste Vijand ook gelezen.. En naja ik weet wat Milou door heeft moeten maken, aangezien ik het zelf ook heb gehad, maar ik hoefde net niet opgenomen te worden in het ziekenhuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's allemaal, die mozaïek dienbladen zien er leuk uit! Mooie haarkleur heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.