Doorgaan naar hoofdcontent

OOTD Winged eyliner


Ik blijf een liefde voor eyeliner hebben, ook al is het soms zo'n gepriegel! Gelukkig kwam ik een tijdje geleden op het blog van Jiami een handig filmpje tegen. Waardoor ik nu mijn Winged Eyliner zonder al te veel gedoe kan aanbrengen. Toen ik dat voor mekaar had, besloot ik mijn kledingkast in te duiken. Opzoek naar de perfecte combinatie. En dat is gelukt, al zeg ik het zelf. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn outfit vinden. Lees verder om de rest van mijn outfit te zien..
Aangezien ik niet alles op de foto kreeg (ja, het zonnige weer van Nederland is daar schuldig aan) besloot ik om een filmpje te maken. Zo kunnen jullie toch een beetje een beeld krijgen van wat ik die dag droeg.





Na lange tijd besloot ik weer een nail-art te maken. Ik heb veel nail-art spulletjes maar ik gun mijzelf er de tijd niet voor. Nadat ik een tijd terug bij Ganya was geweest, heb ik mijn nail-art spullen ook maar weer tevoorschijn gehaald. Ik heb het simpel gehouden met roze nagellak met witte stippen maar ik werd er behoorlijk vrolijk van! 


Mijn haar is een tijd geleden geknipt, het was weer in model. alleen iets te kort aan de voorkant. Gelukkig heb ik een hoop 'strikjes' voor in mijn haar waarmee ik eindeloos kan combineren. Deze keer ging ik voor zwart.


Wat vinden jullie van de outfit?

Liefs Anouschka 

Reacties

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.