Doorgaan naar hoofdcontent

Outfits van dag tot dag..


Mijn mobiel ging dood, wat baalde ik! Aangezien ik veel foto's had gemaakt die ik wilde bewaren. Gelukkig stonden ze op mijn SD kaart. Aangezien ik ze niet wilde kwijt raken besloot ik de foto's uit te zoeken en op de pc te zetten. Ik kwam foto's tegen waarvan ik mij af vroeg ; "waarom heb ik deze gemaakt?" Maar ik kwam ook veel outfit foto's tegen. Foto's van mijzelf, foto's van tijdschriften en foto's van getekende outfits. Ik vond het leuk om te zien dat ik zoveel met kleding bezig ben. Dat ik een aantal van deze outfits wilde showen. Doordat ze met mijn mobiel zijn gemaakt zijn ze van mindere kwaliteit, ik ben benieuw wat jullie ervan vinden. 



Al jaren heb ik een tutu in de kast hangen. Ik vind hem zo mooi en trek hem dan zo af en toe aan. Maar echt leuk combineren lukte nooit. Tot ik deze outfit in een tijdschrift tegen kwam, precies mijn stijl! Binnenkort maar eens in mijn kast gaan snuffelen zodat ik net zo'n mooie outfit kan creeren als dit! 


Felblauwe Reebok schoenen zijn mijn nieuwe aanwinst, maar hoe combineer je die nou leuk?! Nou ik wist het wel, zodra ik ze had gekocht heb ik deze ouftit uit de kast getrokken. Lekker knallend, daar hou ik van. 


Met een bad hairday is het natuurlijk fijn om er "leuk" uit te zien. Een tijd gelden kreeg ik deze pet van mijn vriend, I love him. Ja, mijn vriend maar ook mijn petje. Hiermee kan je zoveel kanten op! Dus hij wordt nu ook gedragen als ik geen bad hairday heb :)


Iedereen is het er over eens, de Beatles zijn geweldig! De muziek, de poters, de kleding en ga zo maar door! Oke, misschien niet iedereen. Maar dit t-shirt van Abbey road behoort absoluut tot mijn favoriet.


Wat doe je als je een leuke outfit tegen komt die je niet wil vergeten? Juist, natekenen. Tenmiste dat doe ik, als is het in een tijdschrift of op straat. Niks wil ik aan mij voorbij laten gaan. 


Mijn haar groet super snel. Waardoor het soms ook alle kanten op staan (door de dode puntjes bedoel ik dan) Tja, hoe los je dat op? Gewoon een vlechtje! Lekker Classy. 



Mijn skull t-shirt, door alle felle kleuren vind ik het leuk om hem te combineren. 


Roze op roze ;)


Deze haarband wist ik niet zo goed te combineren, tot ik mij bedacht dat ik nog een fel roze t-shirt in mijn kast had liggen, tadaa! De outfit was compleet. 


Soms help ik vriendinnen met outfits kiezen, Alleen als ze het vragen natuurlijk. Deze keer ging een vriendin van mij stappen en mocht ik helpen om een leuke outfit samen te stellen, en dit is het geworden! Helaas zie je het niet super goed op de foto. Ze draag een spijkerblousjes met een donkergroen t-shirt eronder. Het groene t-shirt matcht bij haar donker groene laarzen. Om het geheel af te maken nog een zwart rokje, en klaar was de outfit. 


Ik hou nog steeds van de stijl die ik vroeger droeg, en zo nu en dan komt dat weer over. Net als op deze foto. Ik heb het wel "rustig" gehouden omdat ik die dag ook moest werken. Maar wat voelde ik mij goed in deze outfit. 


Soms komt mijn vriend met iets een kleding stuk aangewandeld als we gaan shoppen, zo ook dit shirt. Ik twijfelde erover. Maar toen ik hem aanhad heb ik het t-shirt afgerekend. Nu ik mij haar rood heb, vind ik het nog leuker staan. 


Weer een outfit gespot, die ik most onthouden.


Lekker knalkleuren en mijn skull ring.


Ik ben nog steeds zo blij met mijn Galaxy achtige t-shirt. Helaas is het er nu te koud voor. Maar hopelijk kan ik hem gauw weer dragen, want ik mis hem! Door het model kan er geen jasje of vestje over. Dus dan maar even wachten op de zon. 


Dit t-shirt komt van de forever 21, die is gaaf toch? Toen ik naar een vriendin in Antwerpen ging kwam zij dit t-shirt tegen. Zelf zou ik hem nooit gepast hebben. Maar weet je, ik vind hem super leuk!


Zijn jullie ook zo weg van outfits kijken, leuke combi's maken en ga zo maar door? Laat het mij weten, dat vind ik altijd leuk om te zien/lezen.

Liefs Anouschka 

Reacties

  1. Haha photo overload! Maar wel heel leuk hoor! Ik wil weer leren jasjes dragen. De zomer moet komen haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.