Doorgaan naar hoofdcontent

Review Dove creme mousse


Toen ik deze crème mousse zag moest ik denken aan het "toefje" van een cupcake. Dus vandaar de foto. Maar het bleek nog best lastig! Ik kreeg het niet voor elkaar, dus nu is het een mini toefje in een mega cupcake. Tja, het is een keer wat anders! 



Het design en de verpakking is echt "Dove" Strak met ronde vormen en niet te veel poes pas. Daar hou ik wel van. Al moet ik wel toegeven dat ik al gauw bezwijk onder lieve verpakkingen met veel bloemetjes. Maar voor een product zoals als dit vind ik het een mooie uitstraling hebben. 


De dop vind ik minder. Weet je waarom? Hij is niet Anouschka bestendig. Nu snap ik dat niet alle bedrijven hun verpakkingen aan kunnen passen. Maar een dop aan de onderkant werkt niet bij mij. Ik ben er nogal een kluns in. Want hoe vaak heb ik wel niet dat ik de fles op de grond laat vallen tijdens het douchen. Omdat het allemaal zo glad is. Gevolg? Een dop die er niet meer op kan en een fles die leeg stroomt. Gelukkig heeft deze fles tijdens mijn douche uurtjes nog geen kennis gemaakt met de badkamer vloer. 


Toen ik deze crème mousse thuis kreeg ben ik hem gelijk gaan testen. Ik kreeg het idee van cupcakes en scheerschuim. Het is zo gek dat dit veranderd in body wash zodra er water bij komt. Maar ondanks de substantie werkt het wel fijn. Zodra ik het op mijn lichaam aanbreng komen heerlijke geuren mij tegemoet. een frisse geur, maar wel mild zodat het niet te overheersend is. Ondanks de gekke substantie ben ik gek op dit product. Het ruikt goed en brengt fijn aan en dan is het ook nog eens verzorging voor je huid. Wat wil je nog meer? Een prima product dus. Het enige nadeel vind ik is dat als je het aanbrengt je "toefje" uit elkaar valt in meer "toefjes"" waardoor soms wat body wash verloren gaat. Maar al met al een lekker product om 's morgens mee wakker te worden. Want wat is er fijner dan een frisse geur onder de douche op de vroege morgen. 

Kennen jullie Dove crème mousse al?

Liefs Anouschka 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!