Doorgaan naar hoofdcontent

Bucketlist 1


De bucket lijsten gaan al een tijdje rond op verschillende blogs. Ik vind het altijd leuk om te lezen wat anderen nog voor plannen hebben in hun leven. Dat kan soms zo verschillend zijn. De ene persoon droomt van een wereldreis terwijl een andere misschien voor het eerst op vakantie wil in eigen land. Ik koos de 10 dingen die op dit moment het meest bij mij passen. Dit kunnen dingen zijn die ik binnen een aantal jaar kan waar maken, maar ook dingen waar ik pas over jaren mee te maken krijg. Kijken jullie mee?


Ik las ooit over de Love Bridge op internet. Wat super romantisch, daar moet ik gewoon heen!


Ik kan echt niet wachten tot mijn vriend en ik ons eigen plekje hebben!


Mijn beste vriendin en ik doen altijd leuke dingen samen en maken de gekste dingen mee. Ik hoop dat dit nog heel lang mag gaan duren.


Ik wil super graag mijn rijbewijs, ik ben al druk aan het sparen voor lessen. Nog even en dan kan ik eindelijk beginnen!


Ik heb altijd al gedacht, als in de liefde van mijn leven vind ga ik met hem naar Parijs. Want Parijs is gewoon de liefdesstad! Samen langs het water lopen en wegdromen bij de Eiffeltoren, heerlijk!

Wat zijn jullie wensen in jullie leven? Mijn bucket list zal vast nog wel groter worden. Maar voor nu is het even genoeg, anders ben ik straks twintig pagina's verder en raken jullie misschien de draad kwijt.

liefs Anouschka

Reacties

  1. Leuk om dit te lezen van andere mensen..
    Ik heb ook een hele waslijst wat ik ook nog wil doen of bereiken..
    Check mijn nieuwste blogpost en laat een reactie achter...

    Bye

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aah, het zijn ook allemaal hetzelfde zoals mij :) Leuke lijst
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik heb dit laatst ook gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire berichten van deze blog

DIY kleine kuikentjes

Een tijd geleden zat ik met mijn handen in het haar. Wat  moest ik voor activiteit bedenken voor de BSO? Elke week kan ik wel iets bedenken of schiet mij iets te binnen als ik op de fiets naar het werk ga. Maar deze keer?

How to wear.. Vogue t-shirt

Zoals sommige van jullie misschien weten zit er deze maand een gratis t-shirt bij de Vogue. Toen ik het op een blog las, ben ik de volgende dag gelijk naar de winkel gegaan om hem te kopen. Het t-shirt en de Vogue kosten samen 5,95. Net prijsje toch? Zodra ik een nieuw kledingstuk heb haal ik mijn kledingkast overhoop en herondek ik mijn kleding. Aangezien ik even geen gebruik kan maken van de camera en besloot ik met Polyvore aan de slag te gaan, om voor jullie de mooiste combinatie's samen te stellen. (gelukkig heb ik later nog wel een foto kunnen maken van het t-shirt)

Budget, dagje genieten voor bijna niks..

Voor een dagje weg betaal je al gauw redelijk veel geld. Vaak is dat niet echt te doen. Een tijd geleden maakte ik dit nog mee, mijn vriend en ik wilde graag een weekendje weg, onze voorkeur ging uit naar een hotel aan het strand. Poeh, dat was prijzig! En wat ga je dan doen? Kijken waar de beste aanbieding is en daar heen gaan. Dat werd dus Eindhoven, hartstikke leuk!