Movie review Magic Mike

Volgens mij heeft iedereen deze film al gezien. Elke keer als ik op facebook kijk staat er wel bij iemand "vanavond naar magic Mike" tja, welke vrouw of man houd er nou niet van om een man in een blokjes buik over het podium te zien gaan. En aangezien Channing Tatum een knappe man is, zijn er al veel girlsnight geweest waarin meiden naar de film gingen. Om vervolgens een avond te gaan stappen. Benieuwd waar de film over gaat, en wat ik er nou van vind? Lees dan snel verder.

Hier gaat de film over

De film gaat over de 29 jarige mike (Channing Tatum) die werkt als stripper. Maar zijn grote droom is om ooit meubelmaker te worden. Buiten het strippen om heeft hij nog tal andere baantjes waar hij Alex ontmoet. Hij moet Alex de kneepjes van het strippen leren. Ze raken steeds meer bevriend, Maar zou Magic Mike zijn hele leven willen blijven strippen?

Tuurlijk vind ik die mannen sexy, en wie wil er nou niet kijken naar een film waar knappe mannen het podium over gaan? Als je daarvoor naar de film gaat zit je goed. Maar als je van een film houd waar een verhaal in moet zitten dan kan je beter niet gaan. Ik heb het idee dat ze stukjes rode draad tussen het strippen door deden om nog een verhaallijn te creeren. Maar deze kwam niet echt duidelijk naar voren. Dat was erg jammer want het idee van de verhaallijn vond ik wel mooi. Een jongen van 19 die het wilde uitgaans leven ontdekt en stripper word en helemaal los gaat, en iemand die zijn carierre eigenlijk wel zat is en zijn droom achterna wil gaan. Ik moet toegeven, deze film viel mij tegen. Ik heb er zeker met plezier naar gekeken en vond het leuk om te zien. Maar of ik deze film vaker ga zien? Nee, dat denk ik niet. Super jammer, ik had hem leuker verwacht.

Zijn jullie naar Magic mike geweest?

Liefs Anouschka