Doorgaan naar hoofdcontent

I took my camera with me..

Soms heb ik van die momenten en dan heb ik gewoon ergens zin in. Zo ook vandaag! Dus besloot ik mijn camera te pakken en op pad te gaan. Want hoe vaak heb ik wel niet dat ik iets zie, maar geen camera bij mij heb of op het moment dat ik een foto wil maken met mijn mobiel mijn mobiel zegt; "bekijk het maar!" Zo vervelend. Dus besloot ik vandaag een middag op pad te gaan met... mijn camera 









De foto's die ik binnen maak gaan goed, maar de foto's buiten? Daar moet ik echt nog mee oefenen. Het was lastiger dan ik dacht. Ik moet nog de goede positie zien te vinden. Want als ik met mijn oog wat moois zag was het lastig op op de camera vast te leggen. Maar oefening baart kunst, hoop ik. Ik vond het in ieder geval heerlijk om te doen, dus ik blijf zeker oefenen.

Gaan jullie weleens met jullie camera op pad?

Liefs Anouschka 

Reacties

  1. Wauw, die van in het bos ofzo is best goed gelukt hoor! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's =]! En ja, ik ga heel vaak met mijn camera op pad =]! Bijna altijd eigenlijk wel <3! Ik zie het bijna als m'n baby haha. Moet er goed voor zorgen en wil het altijd bij mij haha ;)!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Outfit 6 studded blazer

Deze blazer kon je een tijd terug al zien in mijn post  something old, something new.  Ik ben opzoek gegaan in mijn klerenkast om hem leuk te kunnen combineren. Eerst droeg ik het met een wit shirt met zwarte print. Maar dat was het toch net niet. Uiteindelijk koos ik voor een zwart shirt met leuke accessoires. De ketting bestaand uit verschillende kettingen in zilver, zwart en grijs. Er hangt een bedeltje aan met het woord ROCK. Helemaal mijn ding!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.