Doorgaan naar hoofdcontent

Visionboard 2014


Eigelijk is een Visoionboard een board die je maakt door middel van knippen en plakken. De wensen die je hebt zoek je op en door middel van een collage stel je een visionboard samen. Zet hem op een plek waar je het elke dag kan zien, en het geluk zal naar je toestromen en misschien komen al je wensen uit. Dus pak een schaar, trek al je magazine's uit de kast en ga aan de slag!

Of je doet het zoals ik, digitaal. Ik wil nog wel een visionboard maken. Maar daarvoor wil ik eerst een groot Canvas doek kopen. Helaas heb ik die nog niet kunnen halen, dus heb ik het op deze manier gedaan. Alvast inspiratie, voor als het echte werk begint.

You are stronger than you think

Deze quote blijft mooi, en soms moet ik mijzelf er ook aan herinneren dat ik soms sterker ben dan ik denk. Er zijn dingen waarvan ik overtuigd ben dat ik het niet kan, maar als ik dan toch de uitdaging aanga blijkt het soms beter te gaan dan ik ooit had durven dromen, Dit is een reminder voor mij, waar ik in 2014 nog veel aan wil gaan denken.

Samenwonen

Mijn vriend en ik zijn toe aan de volgende stap, samenwonen! Ik kan niet wachten. We zijn al druk opzoek naar leuke huisjes. Ik hoop dat 2014 dan ook "ons" jaar word, een jaar waarin we een mooi huisje kunnen vinden en samen kunnen gaan genieten van wat de toekomst ons brengt.

Creativiteit

Ik kan best creatief zijn, en ik hou er ook van om creatief bezig te zijn. Ik heb er de spullen voor, ik heb de ideeen. Maar ik gun mijzelf de rust er niet voor. "Vroeger" zat ik uren aan tafel te knutselen. Maar zodra ik nu iets pak hou ik het na 5 minuten voor gezien en ga ik met "belangrijkere" dingen aan de slag. Gelukkig ben ik op het moment al meer aan het tekenen, en ik hoop dat ik dit jaar nog meer creatieve dingen ga ondernemen.

Op pad gaan

Het klinkt misschien gek, maar dit doe ik niet zo vaak. Soms blijf ik liever thuis op de bank dan dat ik dingen ga ondernemen, Maar als er dan evenementen zijn waar ik graag heen wil, en ik heb niet iemand die met mij mee kan/wil, hou ik het vaak voor gezien en ga ik toch maar niet. Dit ga ik anders doen, ik ga er gewoon voor! Als ik iets zie waar ik graag heen wil boek ik het kaartje gewoon! Of het nu alleen is of niet. Ik wil er in ieder geval optimaal van genieten.

koken 

Koken en bakken, ik vnd het allemaal leuk! Maar net als de creativiteit gun ik mijzelf de tijd/rust er niet voor, Dit moet ik anders gaan aanpakken oftewel plannen. Niet de avond zelf bedenken dat ik iets wil bakken (en de winkels al dicht zijn) maar van te voren kijken wanneer ik vrij ben en dan de spullen inslaan,

Wat hopen jullie dat er op jullie pad komt dit jaar? 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.