Doorgaan naar hoofdcontent

Movie Review LOL laugh out loud



Oke, jullie hebben mij door. Ik zit zowat elke twee weken in de bioscoop. Maar ik hou gewoon heel erg veel van films! Deze keer ben Ik naar LOL gegaan waarin Miley Cyrus speelt. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan gauw verder

Hier gaat de film over

Lola ook wel Lol genoemd is een echt tienermeisje die met van alles in haar leven te maken krijgt. Zoals liefde, verwarring, vrienden en hoe ga je om met je gevoelens? Als haar moeder ook nog eens moeilijk gaat doen valt de communicatie helemaal weg tussen de twee. Lola zit in de knoop en weet niet wat ze met haar gevoelens moet doen. Dan moet ze ook nog eens op studiereis met haar klas. Waar de jongen in zit waar ze smoor op is. Als dat maar goed gaat?!


Mijn Mening

Wat een heerlijke meidenfilm is dit! Zodra de film uit is komt hij zeker bij mijn verzameling. Lola (Miley Cyrus) is een goede actrice en ook al ben ik ouder dan de rol die ze speelt. De problemen en onzekerheid waarmee ze om moet gaan is herkenbaar. Ik denk dat veel meiden zich kunnen in de rol van de tiener. De Film was gelukkig minder voorspelbaar dan ik dacht, wat ik erg fijn vind want zo gaat hij minder snel vervelen. Dit is een film die je steeds weer opnieuw kan kijken. Heerlijk op een meidenavond met een bak popcorn op schoot. Ik zeg; "Zien die film!" Want hij is heel erg goed.



De liedjes in de film zijn ook erg goed, benieuwd wat de nummers zijn? Check dan deze link

Kennen jullie de film al?

XxXAnouschAttack

Reacties

  1. Lijkt me een super film. Ik houd van muziek, films en lol dus tja... gemaakt voor mij hahaha...x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woee toevallig, daar ben ik vandaag naartoe geweest. Heel leuke film vond ik! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er echt heel benieuwd naar :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.