Movie Review LOL laugh out loud

Oke, jullie hebben mij door. Ik zit zowat elke twee weken in de bioscoop. Maar ik hou gewoon heel erg veel van films! Deze keer ben Ik naar LOL gegaan waarin Miley Cyrus speelt. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan gauw verder

Hier gaat de film over

Lola ook wel Lol genoemd is een echt tienermeisje die met van alles in haar leven te maken krijgt. Zoals liefde, verwarring, vrienden en hoe ga je om met je gevoelens? Als haar moeder ook nog eens moeilijk gaat doen valt de communicatie helemaal weg tussen de twee. Lola zit in de knoop en weet niet wat ze met haar gevoelens moet doen. Dan moet ze ook nog eens op studiereis met haar klas. Waar de jongen in zit waar ze smoor op is. Als dat maar goed gaat?!

Mijn Mening

Wat een heerlijke meidenfilm is dit! Zodra de film uit is komt hij zeker bij mijn verzameling. Lola (Miley Cyrus) is een goede actrice en ook al ben ik ouder dan de rol die ze speelt. De problemen en onzekerheid waarmee ze om moet gaan is herkenbaar. Ik denk dat veel meiden zich kunnen in de rol van de tiener. De Film was gelukkig minder voorspelbaar dan ik dacht, wat ik erg fijn vind want zo gaat hij minder snel vervelen. Dit is een film die je steeds weer opnieuw kan kijken. Heerlijk op een meidenavond met een bak popcorn op schoot. Ik zeg; "Zien die film!" Want hij is heel erg goed.

De liedjes in de film zijn ook erg goed, benieuwd wat de nummers zijn? Check dan deze link

Kennen jullie de film al?

XxXAnouschAttack