Doorgaan naar hoofdcontent

Tag, I love blogging (filmpje)

Tumblr_m3yszzbgvw1qfiafao1_500_large



Ik vind het leuk om Tags in te vullen, maar nog leuker om die van andere te lezen. Maar soms kom ik een wel hele leuk Tag tegen, en dan moet ik hem gewoon overnemen! Dat was dus ook bij de "I love blogging" tag. Aangezien het enthousiasme bij mij niet altijd eruit komt als ik een Tag typ. Heb ik er nu voor gekozen om hem te filmen. Dit keer heb ik gefilmd met mijn tablet, en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de kwaliteit. Deze is veel beter dan de vorige. Ben je benieuwd waarom ik nou zo van bloggen hou? bekijk dan gauw het filmpje. 

Hebben jullie nog vragen? stel ze gerust. Ik zal ze dan zo gauw mogelijk beantwoorden.



Waarom bloggen jullie eigenlijk?

Liefs AnouschAttack

Reacties

  1. Leuk dat je dit deelt! Vind het altijd wel leuk om deze tag te lezen of in dit geval te zien:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je vertelt over bloggen! Ik blog omdat ik veel tekende en veel ideeën had, en ik wilde ze graag delen omdat ik anders niet wist wat ik er mee moest doen (:
    Liefs, Kiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke tag, ik neem hem van je over, hihi (als dat mag) (:
    En bedankt voor je lieve reactie.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire berichten van deze blog

Girlsnight in Antwerpen

Als jullie dit lezen ben ik al onderweg naar Antwerpen. Ik ga naar mijn beste vriendin, die daar al 9 maanden woont. Gelukkig heb ik haar tussendoor af en toe nog gesproken. Maar uren bijkletsen is het leukste zonder op de tijd te hoeven letten. Maar natuurlijk gaan we dat niet alleen doen. Want als wij samen wat leuks gaan doen, komt daar van alles bij kijken. Ben jij benieuwd wat? lees dan maar mee..

How to wear.. Vogue t-shirt

Zoals sommige van jullie misschien weten zit er deze maand een gratis t-shirt bij de Vogue. Toen ik het op een blog las, ben ik de volgende dag gelijk naar de winkel gegaan om hem te kopen. Het t-shirt en de Vogue kosten samen 5,95. Net prijsje toch? Zodra ik een nieuw kledingstuk heb haal ik mijn kledingkast overhoop en herondek ik mijn kleding. Aangezien ik even geen gebruik kan maken van de camera en besloot ik met Polyvore aan de slag te gaan, om voor jullie de mooiste combinatie's samen te stellen. (gelukkig heb ik later nog wel een foto kunnen maken van het t-shirt)

DIY kleine kuikentjes

Een tijd geleden zat ik met mijn handen in het haar. Wat  moest ik voor activiteit bedenken voor de BSO? Elke week kan ik wel iets bedenken of schiet mij iets te binnen als ik op de fiets naar het werk ga. Maar deze keer?