Movie review "The Vow"

Deze film zag ik een tijd terug samen met een vriendin. Wat een leuke veel en wat een heerlijk gezwijmel. Een echte roman! Het verhaal is gebaseerd op een waar verhaal, en dat maakt de film mooi en ontroerend. Wil je weten waar de film over gaat en wat ik er van vind? lees dan gauw verder

De film

Paige en Leo zijn gelukkig getrouwd en wonen samen. Op een dag veranderd hun leven drastisch. Ze krijgen een auto ongeluk waarbij Paige haar geheugen kwijt raakt. Ze heeft nog maar een paar vage herinneringen. Maar dat is van ver voor de rijd dat ze Leo ontmoette. Ze moet zich nu zien te redden tussen de relatie met haar ouders, de verliefdheid voor haar ex en Leo die haar man schijnt te zijn. Ondanks alles wil Leo er helemaal voor gaan zodat Paige opnieuw verliefd op hem word.

Een mooie film. Helemaal omdat ik erachter kwam dat het gebaseerd is op een waargebeurd verhaal. Echt zo apart en heftig. Sommige stukken in de film zijn natuurlijk erg voorspelbaar. Zoals je vaak hebt bij romantische films. Maar er zitten veel wendingen in de film, die je niet verwacht. De acteurs kunnen zich goed inleven in de rol en er zit echt passie in. Een mooie film dus, voor een avondje met je vriend op de bank. Hou die tissues gereed. Want je zal zeker wel een traantje wegpinken.

cijfer

wat vinden jullie van films met waar gebeurde verhalen?

XxX AnouschAttack