Doorgaan naar hoofdcontent

My life at the moment 3


Eens in de zoveel tijd geef ik een kijkje in mijn leven buiten al het bloggen om, Wat doe ik zoal? en wat houd mij bezig?


Als je uit de jaren negetig komt ken je dit vast wel. Ik had tig van deze poppen en accesiores voor ze, en ik ben er uren zoet mee geweest. De poppen kwam ik tegen tijdens het opruimen van mijn kamer. Omdat ik nergens spullen van vroeger kan bewaren doe ik dat onder mijn bed in een aantal bakken.


Deze challenge doe ik samen met Luana helaas ben k na dag twee al gestopt. Op dit moment zit ik niet zo lekker in mijn vel. Dus een foto met "happiness" zal verlopig nog niet geplaats worden. Mocht ik mij weer wat beter voelen. Dan ga ik gewoon verder met de challenge. 


Wij hebben al jaren een wii. het probleem alleen is, is dat ik er nooit op kan. Altijd zit er wel iemand voor de tv. Gelukkig heb ik daar een oplossing voor. zodra iedereen naar bed is, pak ik de wii controler en kan ik nog even een uurtje gamen. 


 

Met Luana naar de Ikea om inkopen te doen. Ze hadden veel verkleed spullen liggen, en dat leverde een paar hilarishe momenten op. 


Het hele weekend oefende ik al de Magic ring. Wat een ramp! Elke keer dacht ik weer dat het lukte en dan maakte ik weer een foutje. Maar gelukkig kon een vriendin mij helpen zodat ik eindelijk kon beginnen aan Mama Octopus. 


Het kleine beginnetje van Mama Octopus.


Kennen jullie van die wingeums met dubbel smaak? Toen ik deze zag moest ik gelijk aan zwarte piet denken. Grappig toch? 

Kaartje voor postcrossing gekocht, deze gaat naar Rusland! 


Mijn eerste NYC lakje. van de week konden jullie al de swatch zien van het groene lakje, en binnenkort
komt ook de swatch van de blauwe online. 


Helaas moest ik mijn zwarte sneakers terug brengen naar de winkel omdat ze stuk waren. Wat baalde ik! 
Gelukkig heb ik al hele mooie nieuwe vervangers gevonden! 


Mijn laatste boterham duo penotti. Oke, niet mijn laatste! Maar sinds ik gezond eet, eet ik niet meer alleen maar brood met chocopasta. Waardoor deze lekkert nog maar af en toe voorbij komt,. 


Deze kaars zagen jullie een tijd geleden al in een review en nog steeds steek ik de kaars erg vaak aan.

Onder het mom van "ik ga gezonder eten" hoort gezonder snacken daar ook bij.
Dit noem ik nou soepstengel en geurkaars liefde 

Ik en mijn lieve vriend. 


De mooiste broek die er is! De galaxy broek van de h&m, helaas heb ik elke keer nog pech gehad.
Want ik heb er al een aantal keer naast gegrepen.


Dit cadeautje kreeg ik van een vriendin, we haken vaak samen en ik vind het vooral leuk om dieren te haken. Toen ik een tijd gelden langs kwam om weer te haken. Kreeg ik dit leuke boekje van haar. Ik kan niet wachten tot ik het zelf kan maken! 


Mijn galaxy nagels, benieuw naar de tutorial die ik ervan heb gemaakt,
klink dan hier


Ik had een bestelling gedaan op Forever 21 wat was ik blij toen de bestelling aan kwam, helaas moest 
ik een aantal dingen terug sturen. 


Oeps, hier ging ik even de fout in met mijn gezonde eetpatroon. Maar de tosti? die smaakte overheerlijk!


Mijn kast is helemaal opgeruimd! Het heeft letterlijk 6 weken geduurd, maar dan heb je ook wat. Deze mooie hanger kreeg ik van een vriendin, om alle sjalen aan op te hangen. 

Liefs anouschka

Willen jullie mij volgen, dat mag altijd volg mij via anouschattack

Reacties

  1. Wat een leuke foto's!
    Echt leuk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, die betty spaghetti's! Jeugdsentiment!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JEUGDSENITMENT!!! Ik had vroeger ook betty spaghetti's :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo, ik ben helemaal weg van haken ,
    waar haal jij die haakpatronen vandaan ?
    en hoe heten die ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Zenna,
      Wat leuk om te lezen! Ik haal de haakpatronen van verschillende site's maar voornamelijk van girlscene. Als je bij pagina 1 begint van de link en je klinkt elke keer verder, dan kom je vanzelf een aantal leuke patronen tegen :)
      http://forum.girlscene.nl/forum/crea-bea/amigurumi-106221.msg271684079.html#msg271684079
      http://grietjekarwietje.blogspot.nl/2011/11/haakpatroon-zoem-de-bij.html
      Zelf heb ik ook een aantal (goedkope) boekjes gekocht. Ik haal ze bij de boekenvoordeel of euroland. Daar heb je voor ongeveer 7 euro al en uitgebreid boekje met haakpatronen.
      Het woord amigurumi komt van het Japans "haken" in de haakwereld bedoelen ze daar de schattige knuffeltjes mee :)
      Soms wissel ik ook patronen uit met een vriendin. Dan scan ik uit een boekje een patroon voor haar in, en mail ik die haar en zij andersom.
      Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel! Liefs anouschka

      Verwijderen
    2. Hey Anouschka
      Dank je wel voor de sites met de patronen
      vind het heel erg leuk, ik zit ook op girlscene
      heb je een vriendenuitnodiging gegeven zodat ik tussendoor een paar keer kan kijken bij jou haakblogs enz. ik ga van de week ook in de stad kijken naar goedkope haakboekjes ben benieuwd.
      oohww.. als je een keer hele leuke patronen heb wil je die mij ook sturen
      ik download trouwens ook haakboekjes ik heb nu een hele leuke met allemaal diertjes
      als je wil kan ik het pdf. bestand naar je toe mailen (je kan je e-mail in een prive bericht op girlscene sturen)
      Als ik vragen heb zal ik ze zeker stellen DANK JE WEL !!!!
      Groetjes Luca de zus van Zenna(die is helemaal weg van haken)

      Verwijderen
    3. Super leuk! Ik heb je vriendverzoek op girlscene geaccepteert :) Ik zal straks even mijn e-mail doorsturen. Maar dat pdf bestand lijkt mij leuk. Stuur maar als je wilt :) Ik heb van de week 2 nieuwe patronen erbij gekregen. Een pinguin en een egeltje. is dat wat voor jou?

      Zijn de inkopen nog gelukt? Bij de zeeman hebben ze goedkope wol/katoen en haaknaalden. Misschien handig als je niet te veel kwijt wil zijn. Bij de Action zag ik gister ook een haakboekje liggen. Maar dat waren meer de technieken.

      Ik zal je even een bericht sturen met mijn e-mail :)

      liefs anouschka

      Verwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.