Doorgaan naar hoofdcontent

How to wear..Velvet legging

Een tijd geleden kocht ik een velvet legging bij de Action. Dit was een zwarte, helaas paste ik hem niet. De leggings vallen erg klein uit. Erg jammer, maar niks aan te doen. Aangezien mijn vriend onderweg naar zijn werk altijd langs de Action komt wilde hij hem wel ruilen. De zwarte legging waren alleen op, in de maat die nodig had. Maar dat was niet erg, want ze hadden nog erg leuke blauwe! Die heeft hij toen voor mij meegenomen, ik ben er blij mee je kan er alle kanten mee uit. Benieuwd naar hoe je deze legging het beste kan combineren? Lees dan snel verder..



Persoonlijk vind ik het leukste om hem stoer te combineren. Bijvoorbeeld zoals de outfit hierboven. Ik ging vooral voor het shirt en heb vanuit daar verder gecombineerd. Zelf vind ik het niet mooi als een shirt te kort is, dus eventueel kan je er nog het bekende H&M rokje onder dragen, zodat je billen toch bedenkt zijn. De sneaker wedges maken het vrouwelijk, met een tikkeltje stoer. En de haarband? Die maakt een messy kapsel helemaal af! 



Als je meer het meisjes-meisje bent is deze look misschien wat voor jou? Een vrolijk jurkje staat lekker knallend bij de legging. Door kleuren van de jurk in de accessoires terug te laten komen geef je er een groot geheel van. Een mooie outfit voor als je je extra mooi wil voelen. De tas is handig als je lekker gaat shoppen of een dagje weg gaat. Want wij vrouwen, tja die hebben gewoon een grote tas nodig. Want hoe kunnen we anders als onze (o' zo belangrijke) spullen meenemen?

Hoe zouden jullie de legging combineren? En wat willen jullie de volgende keer zien in de rubriek? 

Liefs Anouschka 

Reacties

  1. Ik ga straks ook maar even naar de action want ik vind die bovenste echt stoer!
    Volg je me terug? http://miriam-mylifeasmyself.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke setjes! Persoonlijk hou ik niet zo van een velvet legging, maar je kunt 'm wel op veel verschillende manieren combineren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Huh! Nooit geweten dat ze daae velvet leggings hadden! Was er gisteren nig geweest voor een notitieboek die ik niet kon vinden, morgen na schooltijd naar is kijken bij de kleding ^^. Welke maat had je eigenlijk gekocht? Ik vind de outfits leuk vooral de eerste :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb normaal maat S/M van leggings. Maar die was veel te klein, ik heb nu maat L/XL en die zit goed. Ze vallen echt heel erg klein. Ik zou als ik jou was ook die nemen als je normaal maat s of m hebt. Want de leggings vallen erg klein. Ze hebben ze in het blauw en in het zwart. Thanks dat je de outfits leuk vind :) liefs

      Verwijderen
  4. Haha, handig zo'n vriend! ;-)
    Ik ben de velvet legging van de Action gelijk gaan googlen (typ ik dat goed?), en ik vind 'm echt heel stoer!
    xoxo Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke combinaties, ik wil er ook nog eentje gaan scoren! xo

    www.tw-of.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Inspiratie Dierensokken en andere gekkigheden

Het begon ooit bij een schattig setje hieronder, en nu heb ik een sokkentik en waarom? Ik heb werkelijk geen idee. Maar elke keer als ik gekke/leuke of schattige sokken zie, dan moet ik ze gewoon meenemen! Ik word er vrolijk van, en dan zul je wel denken. Wie word er nou vrolijk van sokken? Nou, ik!! Als ik  's avonds mijn schoenen uit trek en mij allemaal kleuren tegemoet komen of een lachend gezicht, daar word ik gewoon vrolijk van. Zelfs na een drukke dag, een aangezien ik weet dat veel van jullie ook en zwak hebben voor schattig dingen. Besloot ik een inspiratie post te maken! Zie hier.. de leukste eb grappigste sokken die er zijn.