Doorgaan naar hoofdcontent

OOTD black and white




Ik was al een tijd opzoek naar een goed statief. Elke keer als ik er een vond, kon die niet hoog genoeg. Dus ik baalde enorm. Elke keer als ik namelijk een OOTD wil doen, moest ik iemand vragen om foto's te maken. Niet altijd even handig. Tot mijn moeder met iets kwam, mijn vader had nog een statief liggen die hij nooit gebruikt. Dus kon ik die mooi in beslag nemen. 


Vandaag was het goed weer om foto's te maken. Dus ben ik gelijk aan de slag gegaan. Helaas gaat dat nog niet super goed omdat ik niet alle foto's scherp kreeg. Dus dat word nog even spelen met de camera. maar ik zeg maar zo; "Oefening baart kunst!"


Dit is bijna mijn hele outfit. Zoals je kan zien is de foto niet perfect scherp. Dus daar moet ik nog wat op verzinnen. Het shirtje wat ik draag heb ik van een hele goede vriendin gekregen. En deze kon ik mooi combineren met mijn nieuwe skinny jeans van de Forever 21. Ik hou van de broeken daar, Omdat het een van de weinige broeken zijn die ik altijd goed pas.


Deze schoenen hebben een jaar in de kast gelegen. Daarvoor droeg ik ze erg vaak. Alleen kreeg ik vaak een "worstenbeen" effect, waar ik absoluut geen zin in had. Maar daar heb ik wat op bedacht. Doordat ik de veters maar strik tot aan de gesp, staan ze mooi open en sluiten ze niet aan. Zo staat het toch net even wat vlotter.


Aan mijn arm een armcandy. Van heel wat armbandjes. Eigenlijk zou de roze met paarse armband passen bij mijn haarband. Maar die heb ik uiteindelijk uit gedaan, omdat mijn haar niet wil zitten. Omdat ik erg van armcandy hou. Besloot ik mijn armband om te houden.


Als laatste mijn oorbellen. Het zijn "fake plugs" omdat ik ook graag gewone oorbellen draag. Daarnaast een simpele oorbel omdat het anders te druk werd.

Wat vinden jullie van mijn outfit?

Liefs Anouschka 

Reacties

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.