Doorgaan naar hoofdcontent

Liebster award September



Ik ben door Karin, Miss Mags en Riianneke genomineerd voor een Liebster award. Ik werd in Maart al eerder genomineerd voor deze award, toen gaf ik de award door aan een aantal bloggers. Ik vind het leuk om te zien dat zij zijn gegroeid net als ik. In maart had ik een stuk minder volgers, en werd mijn blog nog minder bezocht. Dit is nu weer anders en ik vind het fijn om te zien dat mijn blog word gewaardeerd.



Dit zijn de regels van de Award


Ben je genomineerd? vertel dan 11 dingen over jezelf
Het is de bedoeling dat je 11 mensen gaat nomineren die minder dan 200 volgers hebben op hun blog. Dit laat je weten door een reactie achter te laten op een van de posts
Je mag niet terug genomineerd worden!


11 dingen over mijzelf

1. Ik ben altijd vrolijk
2. ik ben positief ingesteld en probeer alles van de goede kant te zien, al is dit soms ook wel een vakkuil
3. ik ben bang voor uilen
4. Ik ben snel verveeld
5. Ik word echt heel erg boos als je een belofte breekt die hebt gemaakt. Beloftes betekenen voor mij erg veel.
6. Ik zit op streetdance, en ook al kan ik niet echt dansen. Ik ga elke week weer met plezier naar de les. 
7. Ik heb een diploma voor bloemsierkunst ( bruidsboeketten maken enz. ) Ik doe er alleen niks mee omdat ik het werken met kinderen vele malen leuker vind. 
8. Je mag mij 's nachts wakker maken voor Champions
9. Ik sleep overal mij notitieboek naar toe
10.Vroeger was ik fan van bomen klimmen en jongens tekenfilms. 
11. Ik haat ochtenden en ik hou van de middag
12. ik lust wel boterham worst, maar niet op brood



De 11 vragen van Karin

1.wat is jou stopwoordje?
Geen idee eigenlijk, maar volgens mij is dat het woord 'inderdaad'

2. Hoe vaak blog je?
Het liefste zou ik echt elke minuut van de dag bloggen, maar dat kan helaas niet. Daarom heb ik er voor gekozen om om de dag een blog bericht te plaatsen. Deze komen om 10:00 online, en als ik teveel inspiratie heb. Dan plaats ik gewoon een extra blog bericht.

3.Liever heel veel vriendinnen, of een paar goede? waarom?
Dit is een lastige vraag. Ik heb namelijk veel vriendinnen en ik zou niet zonder ze kunnen. Maar een goede vriendin is ook erg  belangrijk. Dus het zit er een beetje tussenin. Ik kan echt niet kiezen, 

4.Heb je een huisdier?
Ja, twee super lieve konijnen Spring en Woezel en bij mijn vriend heb ik ook een beetje een huisdier. Dat is namenlijk Moos een hele leuke en lieve hond.

5.Een walk in closet of een kamer met alleen maar make-up?
Dan kies ik toch voor een walk in closet. Helemaal omdat ik weet dat doe er gaat komen als ik samen ga wonen. 

6.Met welk kledingstuk kan je niet zonder?
Mijn skinnyjeans. Die zitten lekker en zijn op tal verschillende manieren te combineren. 

7.Welke kleur ontbreekt er in je kledingkast?
Groen, ik vind het een mooie kleur voor kleding omdat het er lekker uit knalt. Ondanks dat ik het een mooie kleur vind heb ik er niks van in mijn kast hangen. Beetje vreemd toch?!

8.ben je blij met je blog? zo niet, waarom?
heel erg blij, ik kan mijn energie en verhalen er heerlijk in kwijt. 

9.Een leuk leven met weinig geld of een dramatisch leven met heel veel geld?
Makkelijk, een leuk leven met weinig geld. Ook al moet ik dan wat meer op mijn geld letten en de uitgave. Geluk gaat boven alles!

10.Wat wil je sowieso nog een keer doen voordat je dood gaat?
Naar New-york gaan!



De 11 vragen van Missmags

1. waar kan jij je zo ontiegelijk aan ergeren?
Aan meiden en jongens die blerend over straat gaan, zichzelf uber stoer vinden de boel slopen en zichzelf al erg volwassen vinden terwijl ze net komen kijken. 

2. Wat is jou grootste make-up blunder ooit?
geen idee, ik zorgde er altijd voor dat ik thuis vaak genoeg had geoefend voordat ik er mee over straat ging. Maar als ik dan alsnog moet kiezen. Dan is het wel te enthousiast zijn met Blush.

3. Wat is het slechte product wat je ooit gebruikt hebt?
Mij zeep lipgloss! Dat was een gewone lipgloss maar zodra je hem open deed rook je een zeep lucht, en die rook je niet alleen zodra je hem op doet proefde je alleen nog maar zeep. 

4. Wat vind jij nu precies van deze liebster award?
Erg leuk, zo krijgen beginnende bloggers ook de kans om te groeien.

5. Wie vind jij de beste blogger aller tijden?
Poeh, dat zijn er veel. Maar als ik kijk naar de bekende bloggers ben ik toch echt wel fan van Teske

6. Welke parfum staat echt op nummer 1 bij jou? 
DKNY red en green delicious! Heerlijke geuren zijn dat. 

7. Wat is jou favorieten seizoen van het jaar?
De zomer, geen verstopte neus, niet rillend over straat. top!

8. Waar zou jij nou ooit nog een blogspot over willen schrijven?

9. Wat doe je tegen een writers blok?
Filmpje aan en op bed zitten met een heerlijk kopje thee. Zo heb ik even rust aan mijn hoofd en komen er vanzelf ideeen binnen.

10. Wat zijn jou favorieten tijdschrijften van het moment?
Ik lees niet zo vaak tijdschriften, maar als ik er 1 haal dan is het de Glamour. Die blijft het leukst. 

11. Wat zijn jou make-up musthaves?
Het 88 palette en lipgloss. 


11 vragen van Riianneke

1. Wat is jou favorieten lipproduct?
Dat is lipgloss, omdat het lekker makkelijk en snel is aan te brengen. 

2. Wat gebruik je lievereen kwast of een beauty blender?
Een kwast, dat werkt erg fijn en een beautyblender heb ik nog nooit geprobeerd. 

3. Wat zou jij nog graag eens willen hebben?
uuuhm, geen idee!

4. Wie jou voorbeeld op bloggers gebied?
Ik heb nioet echt voorbeelden maar wel veel bloggers waar ik vaak een kijkje neem.

5. noem 5 beautyproducten die je verschrikkelijk haat.
foundation en uuuhm...

6. WElk beautuproduct heb je weleens gekocht maar nooit aangeraakt omdat die te mooi is om te gebruiken? 
Ik heb weleens mooie eyeschadows gehad met een patroon erin. Dat heeft lang geduurd voordat ik ze aan ging raken.

7. Als je een make-up product mocht zijn, welke zou je dan willen zijn?
oogschaduw, omdat dat er zo lekker uit kan knallen.

8. beautygloss of misslipgloss?
Dat is gemeen om te keizen. Ze hebben allebei leuke dingen, maar als ik echt moet kiezen, dan kies ik voor beauty gloss omdat ik die al ongelovelijk lang volg. 

9. cupcakes of lipgloss?
cupcakes! jammie! 

10. Muziek of bloggen?
Ik kan allebei niet zonder. Maar als ik moet keizen dan kies ik voor bloggen, omdat ik daar alles in kwijt kan wat ik wil. 

11. Way is jou best buy ever?
Mijn tablet, die gebruik ik echt dagelijks. 



11 vragen voor de genomineerden

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
2. kies je liever voor lifestyle of beauty?
3. Wat wil je graag nog bereiken met je blog?
4. Filmen of foto's? 
5. Weet je omgeving dat je blogt? 
6. wat vind je het leukste onderdeel van je blog?
7. Je favorieten make-up product is? 
8. Welke Tag vond je het leukste om te doen + de link van de tag
9.Hoelang blog je al?
10. hoeveel tijd ben je kwijt per dag aan je blog?
11. waar haal je je inspiratie vandaan? 

11 genomineerden
1. Luana
3. Paola
4. Floor
11. natasja

Liefs Anouschka 

Reacties

  1. hoi Anouschka :) bedankt voor de nominatie, maar ik heb die tag een paar weken geleden al ingevuld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm ik ga ook maar een artikel dr over maken op mijn blog want je bent inmiddels de 3e die me heeft genomineerd en ik heb idd maanden geleden ook al een keer zo'n artikel gedaan, best wel grappig dat ie nog steeds rond gaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je me hebt genomineerd, echt heel erg lief! Ik weet allen niet of ik hem ga doen want ik heb dit al eens gedaan, maar nogmaals hartstikke lief van je <3

    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te lezen en super leuk dat je mij genomineerd hebt! Ik heb hem alleen ook pas al gedaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je nominatie! :D ik ga dr zo eens even voor zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je mij hebt genomineerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.