Doorgaan naar hoofdcontent

Never say goodbye to..old memories

Van de week was ik mijn kast aan het opruimen. Ik kwam een t-shirt tegen die ik helaas echt niet meer pas. Maar ik kan er geen afscheid van nemen, want ik heb er zulke mooie herinneringen aan. Toen bedacht ik mij, dat er meer dingen zijn die mooie herinneren naar boven brengen en waar ik geen afscheid van kan nemen. Dus daarom deze post. Om een kijkje te geven naar de dingen waar ik geen afscheid van kan nemen.



Aangenaam dit is Puck! Puck kwam in mijn leven omdat mijn lievelings knuffel was verdwenen, tot op de dag van vandaag is er geen spoor meer van terug gevonden. En ik, als konijnenlief hebber wilde graag een nieuw maatje die mij 's nachts warm hield. Dus zo gezegd zo gedaan. Al het zakgeld wat ik daarna kreeg heb ik opgespaard zodat ik deze schattige knuffel kon kopen. De naam was niet erg orgineel, er hing namenlijk een kaartje aan zijn oor met de naam "Puck" maar dat vond ik wel bij hem passen. Nog steeds heeft die een plekje op mijn slaapkamer. Omdat ik er mooie herinneringen aan heb, en deze knuffel. Die gaat nooit meer weg. 


Dit is het t-shirt waar ik het over heb. Ja, tokio hotel! Ik was fan in hart en nieren. En ik moet zeggen ik houd nog steeds van de muziek, ook al is het een lange tijd terug. Dit t-shirt had ik gekocht toen ik samen met een vriendin naar Tokio hotel ging. We stonden 6 uur lang in de rij, maar ik heb daar leuke mensen ontmoet. Maar het was het wachten waard! Het was een geweldig concert en we hebben genoten. De volgende dag hadden we overal spierpijn. Maar ik zal die dag nooit meer vergeten! 


Vroeger ben ik een aantal keer aan mijn neus/keel amandelen geopereerd. Ja, die kunnen weer terug komen. Toen ik voor de zoveelste keer in het ziekenhuis lag namen mijn ouders dit boek voor mij mee. Het gaat over een konijn die zijn baasje kwijt raakt, en word gered door echte konijn. Een leuk verhaal en ik fantaseerde er altijd op los. Ik hoopte dat als ik ooit mijn knuffel zou verliezen. Dat er konijnen waren die ook mijn knuffel zouden maken en terug brengen. Tja. als je jong bent dan kan alles. 


Mijn aller eerste Vans. Ik heb ze alweer een aantal jaar. Ik wilde ze al zo lang, en ik wilde ze halen op een bepaalde plek, namenlijk Amsterdam. Helaas wist ik niet dat de Vanz winkel zwaar uit het centrum lag. Dus heb ik met mijn ouders uren door de stromende regen gelopen. We waren door weekt, en daar waren mijn ouders niet zo blij mij. Bij deze "sorry paps en mams" Maar ik had het er voor over. Want deze schoenen, die brachten mij overal. 


Wie kent deze nog? De gamboy advance, het spelletje die nog in zwart wit was maar toen helemaal populair. Ik wilde hem graag voor mijn verjaardag, maar dat was natuurlijk veel te duur. Dus maanden heb ik mijn geld apart gelegd, en kon ik deze game boy kopen. Laatst toen ik hem weer tegen kwam heb ik weer wat spelletjes gedaan. Geweldig en wat een jeugdsentiment. Maar ik ben er weg van!

Hebben jullie spullen waar jullie geen afscheid van kunnen nemen en die leuke herinneringen naar boven brengen?

Liefs Anouschka 



Reacties

  1. wat een leuk artikel!
    xoxo Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel :)
    Tokio hotel, zeer herkenbaar haha
    Ik had precies hetzelfde shirt, alleen heb hem pas weg gedaan..
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan geen afscheid nemen van mijn knuffels, sterker nog, ik spaar ze hahaha XD en daarnaast verzamelde ik vroeger dingen van k3 en diddle,, kan ik ook niet weg doen haha :D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.