Doorgaan naar hoofdcontent

Winkel in en winkel uit voor de perfecte schoenen.



Na jarenlange trouwe dienst van mijn Lieve Vans moet ik er nu echt afscheid van nemen. Ja echt! En eigenlijk wil ik dat niet. Maar ze vallen bijna uit elkaar en bieden alles behalve steun. Ze zijn zwaar versleten en kunnen gewoon echt niet meer, ook als ik ze maar een paar uur droeg gingen mijn voeten zeer doen en mijn knieĆ«n ook. En als ik dan s'avonds in mijn bed lag wist ik stiekem wel dat ik ze beter weg kon doen.


Gisteren besloot ik met mijn vriend de stad in te gaan. De jacht naar nieuwe schoenen, al wist ik in mijn achterhoofd dat geen enkele schoen mijn lieve oude Vans zou kunnen vervangen, maar goed. Een poging wagen kon geen kwaad. Dus daar ging ik, op zoek naar nieuwe schoenen.

We gingen honderden winkels in, en ik ben best moeilijk met schoenen. Ze moeten er namenlijk uit knallen, en dat hoeft niet met kleuren te zijn. Maar als ik naar de wand kijk en ze springen in het oog, dan hebben ze een kans dat ik ze ook ga passen. Ik heb een aantal schoenen gepast. Tot ik hele mooie Addidas schoenen vond. Donkerblauw en met een subtiele bewerking er tussen. Geen standaard model maar toch anders. Daar hou ik van! Maar alsnog wilde ik ze niet halen. Stel je voor dat je een winkel verder je droompaar tegen komt?


Dus op naar alle andere winkels. Maar waar ik ook heen ging, het droompaar van Addidas bleef in mijn hoofd hangen. Ik moest en zou ze kopen! Maar eerst nog even passen, en daar ging het mis, mijn O' zo fijne smalle voeten gingen alle kanten op in de schoenen. En zelfs met zooltjes zou het niet goed komen. Dus met een knoop in mijn maag gaf ik ze terug aan de verkoper. Wetend dat iemand anders er straks mee loopt. 

Op naar de laatste winkel, hopend dat ik daar iets zou vinden.. Mijn vriend wees op zwarte sneakers met een Aztec print. Best gaaf! Maar ik zag ook nog blauwe Addidas schoenen. Dan maar allebei passen. En dat was dom, want nu kon ik helemaal  niet meer kiezen. Ik ben maar de winkel uitgelopen. In  mijn hoofd bedacht ik allemaal outfits met de schoenen. En wie was de winnaar? De zwarte schoenen met Aztec print. 


Daar zijn ze dan, mijn nieuwe schoenen. Ze zitten heerlijk en ik kan er de hele dag op lopen. Kunnen ze mijn vertrouwde Vans vervangen? Nee, dat niet. Maar ze zitten heerlijk en zijn uniek, dus ze komen zeker in de buurt. 

Van welke schoenen kunnen jullie geen afscheid nemen?

Liefs Anouschka 

Reacties

  1. Ik kan geen afscheid nemen van mijn laarzen maar gelukkig hoeft dat voorlopig ook niet.

    Tevens kan ik nog geen afscheid nemen van mijn 2 paar zomer schoentjes van Van Bommel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke schoenen! Ik heb ook vans, geweldige schoenen! :) liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke schoenen heb je gekocht! Ik heb totaal geen moeite om afscheid te nemen van mijn schoenen, als er weer leuke nieuwe in de plek komen is alles goed. Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke schoenen!
    Nathalie
    Misschien wil je meedoen met onze giveaway?
    http://www.curlsandbags.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke schoenen! Ik heb zelf vorig jaar een paar schoenen gehad waar ik echt geen afscheid van kon nemen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.