Doorgaan naar hoofdcontent

Review Loreal Paris Intens roodbruin "Happy New Hair


Een van de dingen op mijn lijstje die ik nog wilde doen was mijn haar rood verven. Maar dan wel met een tint. Daarom teste ik voor jullie Loreal Paris  Preference met extra langhoudende kleur. Maar is deze haarverf fijn? en is de kleur echt wel zo goed als word vertelt? lees dan snel verder.



De verpakking sprak mij gelijk al aan, al was dat een iets ander plaatjes dan deze. Daarop kwam het bruin beter naar voren. Dit doet mij denken aan ik-kom-net-ui-een-reclame-wandelen verpakking. Maar toch vind ik hem erg mooi! Ik moet toegeven dat ik eerder naar een mooie verpakking grijp omdat die mij meer aan spreekt. 


Ik heb van mijzelf erg donker bruin haar, de kleur word dan ook bruin met een rode gloed.. Ik heb al veel kleuren gehad. Maar dit nog niet, dus ik ben benieuwd! Er staat dat het op blond haar niet pakt, ik hoop het wel aangezien een deel van mijn haar geblondeerd is. 


Dit is de hele inhoud van de doos, de verf is makkelijk te mengen en werkt ook erg fijn bij het aanbrengen. Alleen de handschoenen "van hoge kwaliteit" die zijn minder goed. Zodra we ze aan deden scheurde ze al. Dat was minder, maar natuurlijk geen ramp. Alleen zonde dat er dan 'hoogwaardige kwaliteit op staat"


Terwijl we de verf mengen moet en nog een Elixer in (hier is die al gebruikt. Dit zorgt voor extra glans, het nadeel alleen is, is dat je het bovenkantje eraf moet breken en de inhoud in het flesje moet doen. Maar dat gaat niet echt makkelijk, klein minpuntje dus. ook al ziet het er wel mooi uit, praktisch is het niet.

Vervolgens brachten we alle verf in het haar aan, ik heb twee pakjes haarverf gebruikt omdat mijn haar dik en lang is, het zou zonde zijn als je halverwege te kort komt. Hou de aanbiedingen in de gaten want deze verf was bij de DA, Etos en kruitvat in de aanbieding. Wel verschillende aanbiedingen maar alsnog goedkoop. Ik betaalde voor twee pakejes € 22,- normaal betaal je €32,- voor twee pakjes.


Nadat je het hebt geverfd heb je nog een speciale schampoo. Deze kan je gedurende 6 weken gebruiken zodat de glans goed blijft. Ik heb heb hem al een keer gebruikt en ik moet zeggen; hij werkt goed! Nadat deze op zijn heb ik nog Schampoo en conditioner voor geverfde haren. benieuwd hoe dat werkt.

pluspunten: Makkelijk aan te brengen, mooi rsultaat, geur valt mee, extra shampoo voor langer kleurbehoud,
fijne handleiding. 
verbeterpunten: De handschoenen en de verpakking van het  Elixer. 

Natuurlijk zijn jullie benieuwd naar het resultaat!

Voor

Hoe zal het gaan worden?


Dag blonde plukjes!


Na


In de volle zon is het voornamelijk donker rood. 

Bij gewoon daglicht of minder licht is de kleur bruin met een mooie rode gloed. 

Quote van de dag!
Leerling : 'juffrouw, heeft u u haar geschilderd?" 
ik: "ja, dat heb ik"
leerling: "wauwie! Ik wou dat ik zo goed kon schilderen!"
Wat heb ik toch een heerlijke baan!!

Wat vinden jullie ervan? 

Liefs Anouschka 








Reacties

  1. Mooi, de kleur staat je ook echt heel goed. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat je goed! Ik doe opleiding voor leraar, dit soort opmerkingen krijg je elke dag naar je hoofd geslingerd, heerlijk gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat je dat durft, vind rood haar heel tof. x

    PS. Ik heb een droom om naar Amerika te gaan en het zou superfijn zijn als je me zou willen steunen door op deze link: http://www.wineenjaarhighschool.nl/inzendingen/161/femme-ter-haar te klikken en even op ‘vind ik leuk’ te klikken. Duurt een seconde en je maakt me er erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw het staat je ontzettend leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kleur, staat heel warm bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.