Doorgaan naar hoofdcontent

My life at the moment 2

Ik vind het leuk om Instagram foto's te bekijken van andere. Zo zie je toch weer wat andere bezig houd buiten het bloggen om. Dit keer een kijkje in mijn leven, ondertussen alweer deel 2. Benieuwd wat ik de afgelopen tijd heb gedaan? Lees dan snel verder.

Ik moest de Voor schoolse opvang draaien, en dat is vroeg! Helemaal als je al maanden
je wekker niet hebt hoeven zetten. Gelukkig hielp de energie drank mij, om wakker te worden. 



Al deze pootjes staan in het dorp waar ik weleens kom. Maar geen idee waar ze
naar toe leiden. Ik heb al vaak gekeken of ze naar een bepaald punt gaan, maar ze lopen door het hele dorp.


I did it! Iets van mijn bucket list. Ik ben bloeddonor geworden.


En heerlijk avondje met de lieve Aniek, het was super gezellig! 


Nieuwe sokken!


Nog een paar van mijn Dieren sokken.


Wat doe je als je ´s morgens niet al te veel tijd hebt?
put lipstick on, and go!


Mijn Armcandy. Sommige armbandjes heb ik al jaren! 


Mijn galaxy nagels! Hier waren ze nog aan het drogen.


Mijn eerste echte foundation, hij werkt beter dan ik dacht. 
Al draag ik het maar af en toe. Hij is erg fijn.


Wat een mazzel, onderin de snoeppot vond ik het laatste panda snoepje. 
Kennen jullie ze? ze zijn echt heerlijk!


Mijn vriend heeft mijn haren geverfd. We zijn al een aantal weken verder,
en het is nog steeds rood. 


De uilen, papagaaien of parkietjes uit mijn sokkenset.


Een nieuwe ring, gekocht tijdens het shoppen in Duitsland.


Zo af en toe ben ik niet eigenwijs, en draag ik mijn bril als ik hem nodig heb. 


Gamen brengt u ernstige schade toe bij te veel gebruik. 


Gemaakt door een leerling met lekker Chocola erin, 
omdat het de dag van de leidster was. 


Lekker warm onder mijn dekbed tv kijken, met een kopje thee erbij.


Kennen jullie wreck this journal? Ik heb hem een tijd niet gebruikt.
Maar sinds kort ben ik weer helemaal verslaafd.


Ik ging vroeg naar bed want ik was moe. Maar rond 24:00 was ik nog niet in slaap
gevallen.


Sokken overleven het nooit bij mij, weer een sok met een gat. Deze sok heeft helaas maar 1 dag geleefd.


Wat doe je als je pas laat moet werken? Jep, in de weer met make-up. Wat blijft
dat toch heerlijk om te doen.


Een stevige lunch. Appelgebak met slagroom. Heerlijk toch?!


Mijn vriend en ik gingen shoppen. Ik was er helemaal klaar voor..


Nadat Ganya mij heeft aangestoken met haken. kreeg ik van Luana
les om een sjaal te kunnen maken. Het is nog lastig, maar het gaat steeds beter. 


Onder mijn bed heb ik flink opgeruimd, hier 1 van de vele leertaken die ik heb weggegooid. 
Lijkt mij heerlijk om ze vanavond in de vuurkorf te gooien. 


Deze foto maakte Luana tijdens het haken. Ik kijk iets te vrolijk,
maar het was dan ook een gezellige ochtend/middag.

Wat hebben jullie de afgelopen tijd gedaan? 

Liefs Anouschka 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.