Doorgaan naar hoofdcontent

Question of the day 2


Het leek mij leuk om ook jullie mening te horen over verschillende dingen. En waar kan dat beter dan in deze rubriek? Zo noem je dat toch? Aangezien ik het vaker terug wil laten komen  heb ik het "Question of the day" genoemd. Aangezien ik namelijk om de dag post wil ik mijn artikelen gevarieerd houden. Als ik dan een vaste dag heb komt deze rubriek voor mijn idee iets te vaak terug. Dus daarom "Question of the day" gewoon wanneer er mij iets leukst te binnen schiet. zijn jullie benieuwd? lees dan snel verder en geef je mening!


Ik hou van online shoppen. Tot voor kort deed ik dat op de site van hm.com. Maar sinds ik bij de forever 21 in België ben geweest ben ik niet meer weg te slaan bij de webshop van de forever 21. Al ben ik altijd een chaoot als het op shoppen online aankomt. Ik pleur alles in mijn mandje wat ik leuk vind, of waarvan ik bang ben dat ik het later niet meer terug kan vinden. Met als resultaat, honderden euro's aan aankopen. Dat is natuurlijk te veel, dus moet ik een paar dingen van mijn lijstje schappen. Niet handig voor een ik-kan-nooit-kiezen meisje. 

Vandaag heb ik besloten dan ook echt een bestelling te plaatsen, en niet alleen maar te dromen en niks kopen. Het zal wel even duren (wellicht een paar uur) En vanavond na mijn werk nog een paar uur. Maar ik heb het er voor over, want forever 21 heeft de mooiste dingetjes. 

Ik kan dus wel zeggen dat ik het de mooiste webshop vind, misschien wel te mooi en te leuk. Want mijn salaris is er minder blij mee. Maar nu vroeg ik mij af:

Wat is jullie favorieten webshop?

Liefs Anouschka 

Reacties

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.