Doorgaan naar hoofdcontent

In the spotlight "Luna's lovely world, Fashiontigerr en Memyselfnails "


Een paar weken geleden konden jullie je blog spammen. Ik zou of een interview met jullie houden of een stukje over jullie blog typen. Ik heb voor het laatste gekozen. Zodat ik mijn kijk op de blogs kan laten zien. En jullie misschien een kijk kan geven op een aantal leuke blogs!



Dit blog is van Luna. Luna is slechts 12 jaar oud, maar kan super goed schrijven! Ik volg haar blog al erg lang, en eerst wist ik echt niet dat ze 12 was. Ze schrijft op een leuke manier en haar post zijn erg afwisselt  Zo schrijft ze over haar leven op de middelbare school, geeft ze een kijkje in haar leven door Instagram en zul je haar vaak met gelakte nagels zien. Een breed blog, die een leuke kijk geeft op het gebied van Music, life en Fashion. Een echte aanrader. Want zo zie je maar weer, je bent nooit te jong om te bloggen!



Dit blog volg ik net een paar maanden. Fashiontigerr schrijft over alles wat haar inspireert, Zo komen er outfit post voorbij. Maar ook review's van bijvoorbeeld nagellak. Ideaal als je aankopen wil doen en je af vraagt of het product geschikt is. Ik ben vooral weg van haar outfits. Maar dit komt denk ik ook omdat ik van dezelfde stijl hou die zij ook draagt. Er staat ook een leuke DIY op haar blog van Macrame armbandjes. Deze heb ik gemaakt met de leerlingen op mijn werk. Zij waren er helemaal weg van! En ik moet toegeven, zij zijn niet de enige. Want ik ben er ook al bijhoorlijk aan verslaafd,



Dit blog volg ik nog niet zo heel lang. Ik kwam er een keer via via op en de mooiste nagel looks kwamen voorbij. Maar dat is niet het enige waar ze over schrijft. Ze schrijft ook over haar persoonlijke leven waarbij ze te maken heeft met hms (hypermobiliteitssyndroom) en bps (borderline persoonlijkheids stoornis) Ik vind het vooral knap hoe ze over bps schrijft. Ik krijg steeds meer inzicht hoe mensen die bps hebben er mee om gaan en wat het nou eigenlijk inhoud. Erg interresant, en ik ben er al veel over te weten gekomen. Het is dus een nail-art blog met een persoonlijk tintje. Neem zeker even een kijkje.

Dit waren de eerste blogs die ik in de spotlight zet, en er komen er zeker nog meer bij! Misschien weer in een artikel of een intervieuw. Jullie zullen het zien! 

Kende jullie al een van deze blogs?

Liefs Anouschka 


Reacties

  1. De blog van Luna kende ik al, erg leuke blog! Die andere blogs ga ik nu even bekijken! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het super lief dat je wat over mijn blog hebt geschreven! <3 Thankyouuu!
    Jouw blog vind ik ook heel leuk. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanks, daar ben ik blij mee. Heb echt bewondering voor je blog! En bedankt voor het compliment :) dat doet mij echt goed <3 liefs xx

      Verwijderen
  3. Ik volg Luna zelf ook al heel lang! :D
    De andere 2 kende ik nog niet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk artikel, zou je mij ook een keer in the spotlight willen zetten ?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

bedankt voor je berichtje <3!

Populaire posts van deze blog

Hiep hiep hoera, 23 jaar! bloggers in het zonnetje!

Gisteren ben ik 23 jaar geworden. Het was echt een super verjaardag! Eigenlijk had ik dit gister willen posten maar door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Ik moest zelf haasten om een leuke outfit samen te stellen! Maar dat is gelukkig tegen goedgekomen! Om mijn volgers en bezoekers in het zonnetje te zetten heb ik een idee. Want ik vind dat iedereen wel eens in het zonnetje mag staan!

Spam je blog! Want dat vind ik leuk!

Ik ben weer terug van vakantie, en ik heb er een paar lieve volgers bij. Super leuk en gezellig! En natuurlijk al jullie lieve reacties in de tijd dat ik weg was.

Review Max Lips and Eyes

Ik hou van budget make-up. Niet alleen omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld. Maar ook omdat ik weet dat er vaak goede producten tussen kunnen zitten voor weinig geld. Zo heb ik al veel producten voor maar een paar euro gekocht, waar ik al maanden mee doe en die ik keer op keer weer kop. Deze keer kocht ik een Max Eyes and lips pencil. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder.